Zwroty

Każdy sprzedawany przez nas produkt, który nie jest personalizowany (nie został wykonany na zamówienie lub zmodyfikowany na życzenie klienta) można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki.

Jeśli zarejestrowałaś/eś konto użytkownika podczas składania zamówienia:

Zwrot produktu należy zgłosić korzystając z panelu klienta.

W dziale MOJE KONTO –> ZAMÓWIENIA, przy wybranym zamówieniu nacisnąć przycisk ZWROT i wypełnić formularz zwrotu.

Po wypełnieniu formularza zwrotu, otrzymasz wiadomość mailową potwierdzającą przyjęcie wniosku o zwrot. Oczekuj na informację od nas, w której otrzymasz dalsze instrukcje postępowania.

Jeśli zakupu dokonałaś/eś bez rejestracji:

W przypadku, gdy podczas składania zamówienia nie zarejestrowałeś/aś konta klienta na naszej stronie, odeślij produkt z ręcznie wypełnionym formularzem zwrotu (dołączamy go do maila z podsumowaniem zamówienia) na adres: BELAS Bartłomiej Belka, ul. Duży Rynek 8, 86-100 Świecie.

Przed wysyłką towaru z wypełnionym formularzem zwrotu zalecamy przesłanie skanu/zdjęcia wypełnionego formularza na nasz adres e-mail kontakt@drewnianamagia.pl co pozwoli dochować 14 dniowego terminu złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

Formularz zwrotu możesz również pobrać poniżej:

Wpłaconą kwotę zamówienia zwrócimy za pomocą elektronicznego systemu płatności na konto z którego zostało opłacone zamówienie. Gdyby jego identyfikacja nie była możliwa, wówczas środki zostaną przelane na wskazany w formularzu zwrotu numer konta. Zwrotu dokonamy w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu, chyba, że w tym czasie nie zostanie do Nas odesłany zwracany produkt, wówczas zwrot nastąpi niezwłocznie po zakończeniu procedury zwrotu (odesłaniu towaru i jego weryfikacji).

W praktyce zwrotu środków dokonujemy w ciągu 24h od odebrania przesyłki zwrotowej.