Personalizacja

Poniżej umieszczamy odpowiedzi dotyczące najważniejszych zagadnień dotyczących personalizacji.

Czym jest personalizacja?

Personalizacja produktu to nadanie mu specyfikacji zgodnie z oczekiwaniem klienta. Np. grawer tekstu lub grafiki.

Jakich produktów dotyczy personalizacja?

Większość produktów w ofercie sklepu drewnianamagia.pl można spersonalizować. Każdy produkt, który podlega personalizacji posiada taką informację w swoim opisie.

Co można personalizować?

W opisie produktów objętych personalizacją znajdują się informacje jakie elementy podlegają personalizacji. Głównie będzie to wybrany tekst lub grafika. Jeśli interesuje Cię większa możliwość modyfikacji – daj nam znać a znajdziemy rozwiązanie specjalnie dla Ciebie.

Jakiej personalizacji nie wykonujemy?

Nie umieszczamy przesłanych emotikon – ponieważ nie zawsze to co widzi klient w formularzu pokrywa się z tym co otrzymujemy w zamówieniu. Unikamy również personalizacji, które jednoznacznie nawołują do nienawiści lub dyskryminacji.

Jak przesłać dane do personalizacji?

Na karcie produktów, które podlegają personalizacji dostępne jest pole do wpisania treści personalizacji. Dodatkowe informacje dotyczące personalizacji można również podać w polu komentarza dostępnym w koszyku, przed sfinalizowaniem zakupu.

Co w przypadku błędnie wpisanych danych w złożonym już zamówieniu?

Jeśli zdarzy się konieczność zmiany przesłanej już personalizacji lub nie została ona dodana, a zamówienie zostało złożone należy w możliwie najkrótszym czasie poinformować nas o chęci uzupełnienia lub wprowadzenia zmian. W tym celu prosimy o przysłanie maila na skrzynkę kontakt@drewnianamagia.pl. Zmianę możemy wprowadzić do momentu aż projekt Twojego zamówienia nie trafi do wykonania. Czas ten uzależniony jest od wielu czynników (może to być kilka godzin lub kilka minut) dlatego ważne jest to by ewentualne poprawki zgłosić jak najszybciej.

Błędy ortograficzne, interpunkcyjne, językowe, itp.

Nie prowadzimy szczegółowej weryfikacji przesłanych personalizacji, jednak w sytuacjach gdy zauważymy ewidentny błąd i nie ma wątpliwości co do tego, że powstał nieumyślnie to go skorygujemy. Należy jednak pamiętać, że nie skorygowany przez klienta błąd nie jest podstawą do reklamacji wykonanej personalizacji.

Czy udostępniamy wizualizację produktu?

Nie przesyłamy wizualizacji produktu do bieżących zamówień. Możemy taką wizualizację przesłać na prośbę klienta. Można o to poprosić nawet przed złożeniem zamówienia korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie lub pisząc na adres e-mail: kontakt@drewnianamagia.pl .